Nagrada za kvalitet i pouzdanost

Bez autora
Aug 27 2017

Kija motors je osvojila još jednu nagradu za kvalitet i pouzdanost, i to u studiji ugledne institucije J. D. Power o pouzdanosti vozila za 2017. godinu (VDS - Vehicle Dependability Study), koju su sproveli među nemačkim kupcima, gde je zauzela prvo mesto. "Kija sportidž", evropski prodajni hit, već drugu godinu zaredom je osvojio nemačke kupce i pobedom u kategoriji kompaktnih sportskih terenaca pomeo svu konkurenciju. Studija je ove godine obuhvatila oko 14.000 vlasnika vozila u Nemačkoj, koji su ocenjivali pouzdanost 71 modela 24 proizvođača automobila. U ovogodišnjoj studiji institucije J.D. Power o pouzdanosti vozila, koja beleži kvalitet vozila i broj problema na 100 vozila, sa svojim malim brojem problema odskakao je "kija sportidž" treće generacije. "Kijin" evropski bestseler je blesnuo ne samo u svojoj klasi, već među svim modelima, i sa samo 77 prijavljenih problema na 100 vozila osvojio je ukupno drugo mesto u konkurenciji 71 modela svih proizvođača koji se prodaju u Nemačkoj.

Nagrada za kvalitet i pouzdanostKija motors je osvojila još jednu nagradu za kvalitet i pouzdanost, i to u studiji ugledne institucije J. D. Power o pouzdanosti vozila za 2017. godinu (VDS - Vehicle Dependability Study), koju su sproveli među nemačkim kupcima, gde je zauzela prvo mesto.

"Kija sportidž", evropski prodajni hit, već drugu godinu zaredom je osvojio nemačke kupce i pobedom u kategoriji kompaktnih sportskih terenaca pomeo svu konkurenciju.

Studija je ove godine obuhvatila oko 14.000 vlasnika vozila u Nemačkoj, koji su ocenjivali pouzdanost 71 modela 24 proizvođača automobila.

U ovogodišnjoj studiji institucije J.D. Power o pouzdanosti vozila, koja beleži kvalitet vozila i broj problema na 100 vozila, sa svojim malim brojem problema odskakao je "kija sportidž" treće generacije. "Kijin" evropski bestseler je blesnuo ne samo u svojoj klasi, već među svim modelima, i sa samo 77 prijavljenih problema na 100 vozila osvojio je ukupno drugo mesto u konkurenciji 71 modela svih proizvođača koji se prodaju u Nemačkoj.

"Kijin" najprodavaniji model u Evropi "sportidž" imao je čak sedam bodova prednosti u odnosu na najbližeg konkurenta u svojoj kategoriji kompaktnih sportskih terenaca.

Prošle godine se ovaj model "Kije" iskazao na testu izdržljivosti (100.000 km) čuvenih nemačkih magazina "Auto bild" i "Auto motor und sport". Ovaj SUV je testove položio bez ikakvog kvara i zabeležio najbolji rezultat bilo kojeg testnog vozila do tada.

Studija o pouzdanosti vozila "VDS 2017" je "Kiju" krunisala kao najbolji automobilski brend, s najmanje zabeleženih problema od svih brendova. "Kija" je među 24 ocenjena brenda jedina koja je imala manje od 100 bodova (manji broj bodova znači manji broj problema) i znatno ispod proseka koji iznosi 151 bod.

- Ovo dostignuće je nešto na šta mora biti ponosna čitava "Kijina" ekipa, jer izvanredan rezultat ne temelji se na oceni malobrojnog žirija, već predstavlja mišljenje hiljada stručnjaka, koji svoja vozila poznaju veoma dobro. 

"Kija" je poznata po svojoj sedmogodišnjoj fabričkoj garanciji, koju smo prilikom lansiranja cee'da predstavili pre 10 godina, a imaju je svi naši modeli od 2010. godine. Rezultati studije o pouzdanosti vozila još jednom dokazuju da sasvim opravdano našim strankama obećavamo vrhunski kvalitet - rekao je Stefen Kost, izvršni direktor "Kije motors Nemačka".

"Kija" je nedavno pobedila i u studiji J. D. Power o početnom kvalitetu za 2017. godinu koju su izvodili u SAD, a objavljena je krajem juna. To je, takođe, druga pobeda zaredom. "Kija" je osvojila prvo mesto u pet od 26 kategorija obuhvaćenih u studiji, što je najviše od svih proizvođača. "Soul" (treća pobeda u nizu), "niro" i "sorento", te modeli "forte" i "kadenca", pobednici su u svojim kategorijama. "Sportidž" i "optima" su bili drugoplasirani u svojim kategorijama, dok je velika luksuzna limuzina "kadenca" dobila najvišu ocenu od 243 modela, koje je ocenjivalo više od 77.000 vlasnika vozila. 

Onlajn anketa

Međunarodna ugledna kompanija J.D. Power, koja je nastala 1968. godine u ZDA, od 2002. godine obavlja studije za nemačko tržište. 

U ovogodišnjoj onlajn anketi o pouzdanosti vozila učestovalo je više od 14.000 vozača, koji su izneli detaljne ocene o svom vlasničkom iskustvu s vozilom koje voze duže od dve godine. 

Studija je obuhvatila samo modele koji su dobili barem 75 ocena. Rezultati su podeljeni po kategorijama: kvalitet /pouzdanost, privlačnost i troškovi održavanja i temelje se na broju problema.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik